Prefabrykaty betonowe, gotowe elementy betonowe prefabrykowane | Sienkiewicz MAT-BUD
  • Home
  • O nas
    • Ogłoszenia
  • Oferta
  • Realizacje
  • Aktualności
  • Kariera
  • Kontakt
  • Do pobrania
  • Złóż zapytanie
  • |
|
  • Studnie kanalizacyjne
    • Studnie TR1 łączone na uszczelkę
    • Studnie TR2 łączone na zaprawę
    • Studnie zapuszczane z nożem tnącym
    • Studnie dla kanalizacji podciśnieniowej
    • Pierścienie wyrównujące
    • Wpusty drogowe
    • Dodatki do studni
  • Zbiorniki retencyjne i przeciwpożarowe
    • Modułowe zbiorniki ZRT
    • Modułowe zbiorniki U-ZRT
    • Baterie komór prostopadłościennych
    • Baterie studni
  • Komory techniczne
    • Komory wodomierzowe
    • Komory zasuw
    • Komory pompowni
    • Komory montażowe
    • Komory nietypowe
  • Budownictwo mieszkaniowe/biurowe
    • Schody
    • Balkony
    • Ściany oporowe
    • Spoczniki
    • Ściany
    • Słupy
    • Belki
    • Stropy
  • Budownictwo przemysłowe/kubaturowe
    • Ściany oporowe
    • Ściany
    • Słupy
    • Belki
    • Stoposłupy
    • Dźwigary
    • Podwaliny
    • Fundamenty
    • Doki
  • Drogownictwo
    • Studnie wpadowe
    • Osadniki wg KPED
    • Przepusty skrzynkowe
    • Wpusty drogowe
    • Przepusty dwudzielne
    • Wyloty wg KPED
    • Elementy pozostałe
  • Kolejnictwo
    • Płyty peronowe
    • Ściany peronowe L1 i L2
    • Elementy pozostałe
    • Płyty peronowe z odkrytym kruszywem
    • Studnie odwodnieniowe
  • Gazownictwo
    • Obciążniki siodłowe
    • Obciążniki pierścieniowe
  • Elementy uzupełniające/nietypowe
    • Pierścienie wyrównujące
    • Kolumbaria
    • Ogrodzenia
    • Koryta żelbetowe
    • Pierścienie odciążające
    • Bloki oporowe
    • Przejścia szczelne
    • Uszczelki
    • Włazy
    • Stopnie złazowe
    • Chwytaki montażowe
  • Home
  • Aktualności
  • Budowa placów i dróg z wykorzystaniem innowacyjnych prefabrykatów betonowych
admin
2024-07-24

Budowa placów i dróg z wykorzystaniem innowacyjnych prefabrykatów betonowych

Prefabrykaty są kluczowym elementem infrastruktury drogowej oraz miejskiej. Płyty betonowe, płyty drogowe, chodnikowe czy obrzeża z betonu odgrywają istotną rolę w nowoczesnym budownictwie drogowym.

Budowa placow i drog

Spis Treści

  • 1. Jakie prefabrykaty betonowe wykorzystuje się do budowy placów i dróg?
  • 2. Jakie zastosowanie mają prefabrykaty betonowe w infrastrukturze drogowej i placów?
  • 3. Jakie zalety daje zastosowanie prefabrykatów w budowie infrastruktury dróg i placów?

Elementy te znacznie usprawniają proces budowy dróg czy pleców, zapewniając jednocześnie wytrzymałość konstrukcji. Co je wyróżnia i jakie mają zalety?

Jakie prefabrykaty betonowe wykorzystuje się do budowy placów i dróg?


Płyty betonowe drogowe są jednym z najczęściej wykorzystywanych elementów przy budowie infrastruktury drogowej. Wykonane z wysokiej jakości betonu, zapewniają wytrzymałość i odporność na obciążenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne. Stosowanie takich prefabrykatów skraca czas budowy, ponieważ są gotowe do montażu zaraz po dostarczeniu na plac budowy. Dzięki precyzyjnie kontrolowanemu procesowi produkcji płyty te wyróżniają się jednolitą jakością i wytrzymałością, co zmniejsza ryzyko uszkodzeń i konieczności napraw.


Płyty chodnikowe oraz obrzeże betonowe są z kolei nieodłącznym elementem miejskich przestrzeni publicznych. Płyty zapewniają równą i trwałą nawierzchnię, która jest wygodna dla pieszych oraz odporna na intensywne użytkowanie. Obrzeże natomiast stanowi estetyczne i funkcjonalne wykończenie chodników, ścieżek czy alejek. Dzięki niemu można precyzyjnie oddzielić różne strefy użytkowe, co poprawia bezpieczeństwo i estetykę przestrzeni miejskiej.


Krawężniki betonowe pełnią natomiast kluczową rolę w kształtowaniu nawierzchni drogowych i chodnikowych. Służą nie tylko jako element oddzielający jezdnię od chodnika, ale też jako bariera dla wody opadowej, kierując ją do systemów odwadniających. Wysoka wytrzymałość betonu zapewnia trwałość krawężników, co jest szczególnie istotne w miejscach narażonych na duże obciążenia, takie jak drogi miejskie, autostrady.


Korytko odwadniające to również bardzo ważny element systemy infrastruktury drogowej. Skuteczne odprowadzanie wody z powierzchni dróg i chodników jest kluczowe dla utrzymania ich trwałości i bezpieczeństwa. Prefabrykowane korytka betonowe, dzięki swojej wytrzymałości i precyzyjnym wymiarom, zapewniają efektywne zarządzanie wodą opadową, redukując ryzyko powodzi i erozji nawierzchni.


Jakie zastosowanie mają prefabrykaty betonowe w infrastrukturze drogowej i placów?


Betonowe płyty chodnikowe oraz innego rodzaju są wykorzystywane w budowie dróg, oraz placów. Wyróżnia je wysoka wytrzymałość na obciążenia mechaniczne oraz odporność na warunki atmosferyczne. Stosuje się je w budowie nawierzchni drogowych, parkingów, lotnisk oraz placów przemysłowych. Ich wykorzystanie pozwala na szybki montaż, a także uzyskanie jednolitej jakości elementów infrastruktury. Płyty drogowe to z kolei specjalny rodzaj płyt betonowych, które są przeznaczone do budowy dróg o wysokim natężeniu ruchu. Stosuje się je głównie na drogach tymczasowych, w miejscach o trudnym dostępie oraz tam, gdzie wymagana jest szybko budowa nawierzchni. Płyta chodnikowa jest z kolei powszechnie stosowana w budowie chodników, ścieżek rowerowych i alejek parkowych. Zapewniają równą i trwałą nawierzchnię, która jest estetyczna i funkcjonalna.


Obrzeża betonowe pozwalają z kolei na wykończenie nawierzchni chodnikowych, alejek, dróg oraz placów. Służą do oddzielania różnych powierzchni oraz do stabilizacji nawierzchni. Pomagają utrzymać nawierzchnię w miejscu, zapobiegając jej przemieszczaniu się. Krawężnik betonowy pozwala z kolei oddzielić jezdnię od chodników oraz zabezpieczyć krawędzie dróg przed erozją. Korytko betonowe znajduje natomiast zastosowanie w systemach odwadniających drogi i place.


Istotnym elementem stosowanym w infrastrukturze dróg i placów, są też studnie kanalizacyjne, które pozwalają na kontrolę, inspekcję i czyszczenie sieci kanalizacyjnych. Ta podziemna konstrukcja wykonana jest z betonu odpornego na korozję oraz obciążenia.


Jakie zalety daje zastosowanie prefabrykatów w budowie infrastruktury dróg i placów?


Jedną z głównych zalet prefabrykatów betonowych jest możliwość szybkiego montażu. Gotowe elementy są produkowane w kontrolowanych warunkach fabrycznych i dostarczane na plac budowy w formie gotowej do instalacji. Dzięki temu czas realizacji projektu ulega znacznemu skróceniu, co pozwala na szybsze oddanie inwestycji do użytku.


Prefabrykacja w kontrolowanych warunkach zapewnia wysoką jakość i jednorodność produkowanych elementów. Proces produkcji jest ściśle monitorowany, co minimalizuje ryzyko wystąpienia wad i zapewnia, że każdy element spełnia określone normy jakościowe. Dzięki temu prefabrykaty betonowe są trwalsze i niezawodne niż elementy wykonane na miejscu budowy.


Produkty te wyróżniają się też wysoką trwałością i odpornością na różnorodne warunki atmosferyczne oraz obciążenia mechaniczne. Beton jest materiałem odpornym na korozję, ścieranie, mróz i działanie wody, co sprawia, że prefabrykowane elementy betonowe są długowieczne i wymagają mniejszej liczby napraw oraz konserwacji w porównaniu z innymi materiałami.



Stosowanie prefabrykatów przyczynia się także do redukcji kosztów realizacji projektów budowlanych. Produkcja seryjna w fabrykach pozwala na obniżenie kosztów jednostkowych elementów, a skrócenie czasu budowy zmniejsza wydatki związane z pracą ekip budowlanych oraz wynajmem sprzętu. Poza tym prefabrykaty betonowe są łatwiejsze w montażu, co dodatkowo obniża koszty robocizny.


Produkty te występują w szerokiej gamie kształtów, rozmiarów i wzorów, co pozwala na dużą elastyczność projektową. Możliwość dopasowania elementów do specyficznych wymagań projektu umożliwia tworzenie estetycznych i funkcjonalnych przestrzeni, które odpowiadają potrzebom użytkowników oraz wpisują się w otoczenie.


Prefabrykaty betonowe są też łatwe w konserwacji i naprawie. W przypadku uszkodzeń poszczególne elementy mogą być łatwo wymienione bez konieczności remontu całej nawierzchni. To znacznie upraszcza zarządzanie infrastrukturą drogową i zmniejsza koszty związane z utrzymaniem dróg czy placów w dobrym stanie.


Prefabrykaty betonowe mają więc wiele zalet, które czynią je niezastąpionymi w nowoczesnym budownictwie drogowym i przestrzeni publicznych. Szybki montaż, wysoka trwałość, ekonomiczność, elastyczność projektowa oraz łatwość konserwacji to tylko niektóre z korzyści płynących z ich zastosowania. Dzięki tym cechom prefabrykaty betonowe przyczyniają się do tworzenia trwałych, funkcjonalnych i estetycznych nawierzchni, które sprostają wyzwaniom współczesnych miast i potrzebom ich mieszkańców.


W Sienkiewicz MAT-BUD jako producent prefabrykatów betonowych oferujemy różnorodne elementy wchodzące w skład infrastruktury drogowej i parkowej. Betoniarnia, z którą współpracujemy, dostarcza beton najwyższej jakości, który będzie odporny nawet na wymagające, trudne warunki atmosferyczne czy duże obciążenia mechaniczne. Zapraszamy do kontaktu, aby zapoznać się z całym zakresem asortymentu na naszej stronie internetowej. Świadczymy kompleksowe wsparcie projektowe i wykonawcze.



Poprzedni artykuł Następny artykuł

Więcej artykułów

Belki zelbetowe

Jak belki żelbetowe wpływają na trwałość i stabilność budynków?

Sienkiewicz

Obciążniki siodłowe i pierścieniowe. Niezbędne elementy w gazownictwie

Zelbetowe dziwigary betonowe

Żelbetowe dźwigary dachowe – kluczowy element konstrukcji budowlanych

Podwaliny prefabrykowane

Podwaliny prefabrykowane – klucz do solidnych fundamentów budynków

Koryto realizacja sienkiewicz

Koryto betonowe – idealne rozwiązanie dla systemów odwadniających

Zbiornik retencyjny

Zbiorniki retencyjne ZRT – klucz do zrównoważonego zarządzania wodami opadowymi

Osadnik betonowy do systemow kanalizacyjnych d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Jak osadniki betonowe wpływają na trwałość i wydajność systemów kanalizacyjnych?

Murki oporowe

Wykorzystanie murków oporowych w projektach architektonicznych

Betonowe kregi do studni

Betonowe kręgi do studni - trwałe rozwiązanie dla nowoczesnej infrastruktury wodnej

Budowa placow i drog

Budowa placów i dróg z wykorzystaniem innowacyjnych prefabrykatów betonowych

Betonowe tarasy

Betonowe tarasy – rozwiązanie dla każdej przestrzeni

Betonowe plyty peronowe d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Betonowe płyty peronowe w nowoczesnych projektach infrastruktury kolejowej

Doki prefabrykowane ewolucja w budowie hal magazynowych d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Doki prefabrykowane – ewolucja w budowie hal magazynowych

Jak powstaja prefabrykaty betonowe d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Za kulisami betoniarni – jak powstają prefabrykaty betonowe?

Zalety stosowania prefabrykowanych studni betonowych d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Zalety stosowania prefabrykowanych studni kanalizacyjnych z betonu

Prefabrykowane betonowe przepusty drogowe d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Prefabrykowane betonowe przepusty drogowe - klucz do szybkiej i trwałej budowy dróg

Kreatywne wykorzystanie betonu prefabrykowanego w malej architekturze miejskiej d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Kreatywne wykorzystanie betonu prefabrykowanego w małej architekturze miejskiej

Betonowe schody prefabrykowane d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Zastosowanie betonowych schodów prefabrykowanych w przestrzeni publicznej i prywatnej

Ogrodzenie betonowe d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Ogrodzenia z betonu architektonicznego, czyli połączenie trwałości z estetyką

Balkony prefabrykowane d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Balkony prefabrykowane – jakie są ich rodzaje i zalety?

Prefabrykowany kanal retencyjny d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Prefabrykowany kanał retencyjny - zaawansowane rozwiązanie w odprowadzaniu wód opadowych

Prefabrykacja w budownictwie na czym polega d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Prefabrykacja w budownictwie – na czym polega?

Komory prostopadloscienne zastosowania i korzysci d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Zastosowania i korzyści komór prostopadłościennych

Katalog powtarzalnych elementow drogowych d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Katalog Powtarzalnych Elementów Drogowych

Fotobeton czyli obraz w plycie betonowej 3 D d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Fotobeton, czyli obraz w płycie betonowej 3D

Produkcja prefabrykatow betonowych d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Produkcja prefabrykatów betonowych - nowe technologie, wyzwania i perspektywy

Prefabrykaty budowa kanalizacji d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Znaczenie jakości prefabrykatów betonowych w budowie kanalizacji

Beton prefabrykowany d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Beton prefabrykowany – jakie ma zalety? Co warto o nim wiedzieć?

Konstrukcje zelbetowe prefabrykowane d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Konstrukcje żelbetowe prefabrykowane – czym są i jakie mają zastosowanie?

Kolumbarium projektowanie d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Projektowanie kolumbariów betonowych: nowoczesne trendy

20230626 121450 d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Niezwykłe osiągnięcie firmy Sienkiewicz przy pracy nad Zajezdnią Annopol

Sciany prefabrykowane d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Ściany prefabrykowane z betonu a tradycyjne murowane - które są lepsze?

Schody betonowe zalety ktore wybrac d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Schody betonowe: 4 praktyczne wskazówki dla funkcjonalności i estetyki

Slupy prefabrykowane z betonu ktore wybrac d15b222078fbcad8f4c3b47f8d7711de

Słupy prefabrykowane z betonu - kluczowa rola w konstrukcji szkieletowej obiektów przemysłowych

20230719 145009

Projekt poprawy bezpieczeństwa

Optymalne sposoby zapewnienia wymaganej retencji wód opadowych cz. 2

Optymalne sposoby zapewnienia wymaganej retencji wód opadowych cz. 2

Optymalne sposoby zapewnienia wymaganej retencji wód opadowych

Optymalne sposoby zapewnienia wymaganej retencji wód opadowych

Budowa zbiorników w różnych technologiach

Budowa zbiorników w różnych technologiach

Sciany prefabrykowane

Ściany prefabrykowane z betonu a tradycyjne murowane - które są lepsze?

Schody betonowe zalety ktore wybrac

Schody betonowe: 4 praktyczne wskazówki dla funkcjonalności i estetyki

Slupy prefabrykowane z betonu ktore wybrac

Słupy prefabrykowane z betonu - kluczowa rola w konstrukcji szkieletowej obiektów przemysłowych

Zwężka betonowa kontra pierścień odciążający

Zwężka betonowa kontra pierścień odciążający

Wprowadzanie wyrobów budowlanych do obrotu

Wprowadzanie wyrobów budowlanych do obrotu

Transport prefabrykatów przy pomocy zawiesi transportowych

Transport prefabrykatów przy pomocy zawiesi transportowych

Zalety stosowania prefabrykowanych zbiorników w budownictwie infrastrukturalnym

Zalety stosowania prefabrykowanych zbiorników w budownictwie infrastrukturalnym

×

zapis do newslettera

Copyright © 2025

Sienkiewicz. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Menu

  • O nas
  • Realizacje
  • Aktualności
  • Kariera
  • Kontakt
  • Do pobrania

Offer

  • Studnie kanalizacyjne
  • Zbiorniki retencyjne i przeciwpożarowe
  • Komory techniczne
  • Budownictwo mieszkaniowe/biurowe
  • Budownictwo przemysłowe/kubaturowe
  • Drogownictwo
  • Kolejnictwo
  • Gazownictwo
  • Elementy uzupełniające/nietypowe

Social

Polityka prywatności Polityka cookies

Copyright © 2025

Sienkiewicz. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Prefabrykaty betonowe, gotowe elementy betonowe prefabrykowane | Sienkiewicz MAT-BUD
  • Home
  • O nas
    • Ogłoszenia
  • Oferta
    • Studnie kanalizacyjne
      • Dodatki do studni
      • Wpusty drogowe
      • Pierścienie wyrównujące
      • Studnie dla kanalizacji podciśnieniowej
      • Studnie zapuszczane z nożem tnącym
      • Studnie TR2 łączone na zaprawę
      • Studnie TR1 łączone na uszczelkę
    • Zbiorniki retencyjne i przeciwpożarowe
      • Baterie studni
      • Baterie komór prostopadłościennych
      • Modułowe zbiorniki U-ZRT
      • Modułowe zbiorniki ZRT
    • Komory techniczne
      • Komory nietypowe
      • Komory pompowni
      • Komory montażowe
      • Komory zasuw
      • Komory wodomierzowe
    • Budownictwo mieszkaniowe/biurowe
      • Stropy
      • Słupy
      • Belki
      • Ściany
      • Spoczniki
      • Ściany oporowe
      • Balkony
      • Schody
    • Budownictwo przemysłowe/kubaturowe
      • Fundamenty
      • Doki
      • Dźwigary
      • Podwaliny
      • Stoposłupy
      • Słupy
      • Belki
      • Ściany
      • Ściany oporowe
    • Drogownictwo
      • Elementy pozostałe
      • Wyloty wg KPED
      • Przepusty dwudzielne
      • Wpusty drogowe
      • Przepusty skrzynkowe
      • Osadniki wg KPED
      • Studnie wpadowe
    • Kolejnictwo
      • Studnie odwodnieniowe
      • Płyty peronowe z odkrytym kruszywem
      • Elementy pozostałe
      • Ściany peronowe L1 i L2
      • Płyty peronowe
    • Gazownictwo
      • Obciążniki pierścieniowe
      • Obciążniki siodłowe
    • Elementy uzupełniające/nietypowe
      • Chwytaki montażowe
      • Stopnie złazowe
      • Włazy
      • Uszczelki
      • Przejścia szczelne
      • Bloki oporowe
      • Pierścienie odciążające
      • Koryta żelbetowe
      • Ogrodzenia
      • Kolumbaria
      • Pierścienie wyrównujące
  • Realizacje
    • Studnie kanalizacyjne
      • Lotnisko Chopina
      • Budowa Muzeum Wsi Radomskiej
      • Remont Drogi S79
      • Budowa Galerii Bursztynowej
      • Budowa Pasów Postojowych, Kołowania
      • Budowa obwodnicy Płońska
      • Budowa obwodnicy Góry Kalwarii
      • Muzeum wsi Mazowieckiej w Sierpcu
      • Kanalizacja sanitarna miasta Mława
      • Kanalizacja sanitarna w msc. Chruszczewo
      • S8 Obwodnica Marek
      • Budowa Parku Handlowego Białki
      • LK7 Otwock - Pilawa
      • Budowa Kanalizacji Sanitarnej
      • Kolektor C-BIS
      • Południowa Obwodnica Warszawa odc.B
      • Południowa Obwodnica Warszawa odc.A
      • Kanalizacja gm. Żywiec
      • Knalizacja gm. Jodłowa
      • DW79 Samborzec
      • S61 Szczuczyn
      • Modernizacja wałów przeciwpowodziowych z zlewni Wisły Tarnobrzeg
      • Kanalizacja gm. Solina
      • Obwodnica Krosna
      • Obwodnica Przemyśla
      • Obwodnica Stalowej Woli
      • Gdańsk ul. Bulońska
      • Kanalizacja podciśnieniowa Imielin
      • Kanalizacja Lubomia ul. Tartakowa
      • Magistrala wodociągowa Rymanów - Iskrzynia
      • S7 Jędrzejów - Chęciny
      • Kanalizacja Abramowice Prywatne
      • A1 Częstochowa - Tuszyn
      • Katowice ul. Kościuszki
      • S19 Rzeszów - Kielanówka
      • S6 Kołobrzeg - Ustronie
      • S7 obwodnica Ostrudy
      • Lublin ul. Bohaterów Monte Casino
      • Małochwiej
      • Koszalin
      • Ryki
      • Budziwój
      • ul. Wał Miedzeszyński
      • A4 Rzeszów Łańcut
      • S19 Lublin - Kraśnik
      • S8 obwodnica Ostrowii Mazowieckiej
      • S2 Warszawa
      • Wręcza - park wodny
      • Warszawa ul. Jeziorowa
      • Warszawa ul. Bruzdowa
      • Warszawa al. Polski Walczącej
    • Zbiorniki retencyjne i komory prostopadłościenne
      • Tychy 328m3 ZRT retencyjny
      • Więckowice 82m3 ZRTretencyjny
      • Stefanowo u-kształt retencyjny
      • Krępa 216m3 U-kształt retencyjny
      • Marysin 1142m3 ZRT retencyjny
      • Tychy 418m3 ZRT retencyjny
      • Ełk 102+500 u-kształt retencyjny
      • Łapy 1721m3 ZRT retencyjny
      • Piaseczno 162m3 ZRT retencyjny
      • Mszana 410m3 ZRT retencyjny
      • Biała Podlaska 944m3 ZRT retencyjny
      • Ełk 101+800 u-kształt retencyjny
      • Warszawa 57m3 ZRT retencyjny
      • Kraków ZR 18 ZRT retencyjny
      • Chmielów 2x 615m3 ZRT retencyjny
      • Kraków ZR 17.1 ZRT retencyjny
      • Cielądz 246m3 ZRT retencyjny
      • Sękocin 280m3 ZRT retencyjny
      • Wałbrzych 183m3 ZRT retencyjny
      • Bydgoszcz 65m3 ZRT retencyjny
      • Ełk 100+237 u-kształt retencyjny
      • Jelonek 82m3 ZRT retencyjny
      • Łubna 188m3 ZRT retencyjny
      • Łubna 113m3 ZRT retencyjny
      • Mińsk Mazowiecki 248m3 u-kształt retencyjny
      • Mikołów 37m3 ZRT retencyjny
      • Kielce 100m3 ZRT retencyjny
      • Kłobuck 90m3 ZRT retencyjny
      • Ełk 102+805 u-kształt retencyjny
      • Budzisko 49m3 ZRT retencyjny
      • Brzoza 246m3 ZRT retencyjny
      • Zameczek Kolonia 72m3 U-kształt retencyjny
      • Bolesławiec 328m3 ZRT retencyjny
      • Tomice 351m3 ZRT retencyjny
      • Łódź 239m3 ZRT retencyjny
      • Słupsk 533m3 ZRT retencyjny
      • Pruszków 219m3 ZRT retencyjny
      • Świebodzin 100m3 ZRT retencyjny
      • Warszawa 258m3 ZRT retencyjny
      • Zamość 102m3 ZRT retencyjny
      • Tuchola 100m3 ZRT retencyjny
      • Lublin 160m3 ZRT retencyjny
      • Bydgoszcz 2700m3 ZRT retencyjny
      • Gliwice 574m3 ZRT retencyjny
      • Gliwice 738m3 ZRT retencyjny
      • Legnica 1620m3 ZRT retencyjny
      • Stanowice 328m3 ZRT retencyjny
      • Białystok 349m3 ZRT retencyjny
      • Łódź 246m3 ZRT retencyjny
      • Bydgoszcz 1800m3 ZRT retencyjny
      • Słupsk 112m3 ZRT retencyjny
      • Psary 985m3 ZRT retencyjny
      • Rawa Mazowiecka 200m3 ZRT retencyjny
      • Paczkowo 1350m3 ZRT retencyjny
      • Stanowice 971m3 ZRT retencyjny
      • Białystok 51,75m3 U-kształt retencyjny
      • Lublin 99m3 ZRT retencyjny
      • Sosnowiec 1500m3 ZRT retencyjny
      • Zbiornik retencyjny Kłodzko
      • Zbiornik retencyjny Legnica
      • Zbiornik retencyjny Bydgoszcz
      • Zbiornik retencyjny Lublin
      • Zbiornik retencyjny Paczkowo
      • Zbiornik retencyjny Wręcza
      • Zbiornik retencyjny Warszawa
      • Zbiornik retencyjny Płock
      • Zbiornik retencyjny Krosno
      • Zbiornik retencyjny Grodzisk Mazowiecki
      • Zbiornik retencyjny Góraszka
      • Zbiornik retencyjny Bydgoszcz
    • Płyty balkonowe, schody
      • Nawrot 48 Balkony
      • Osiedle Życzliwa Praga – Balkony
      • Osiedle Praga Arte – Balkony
      • Szczęśliwicka 42 Balkony
      • gm.Lesznowola – Osiedle Zielone Zamienie – Balkony
      • Okrzei 22 – Balkony
      • Osiedle Lanciego – Balkony
      • Osiedle Poloneza – Balkony
    • Elewacje i ogrodzenia z betonu architektonicznego
      • Boutiq Park - Ogrodzenie
      • Centrum Praskie Koneser – Gzymsy Elewacja
      • Biurowiec P4 - Elewacja
      • Instytut Audiowizualny – Elewacja
      • Wejherowo - ogrodzenie
    • Prefabrykaty betonowe dla drogownictwa
      • S17 Nisko - Rudnik
      • S17 Kolbiel - Garwolin
      • S17 Janów Lubelski - Kraśnik
      • S17 Gończyce
      • S17 Garwolin - Kurów
      • S8 Wyszków - Poręba
      • S8 Poręba - Ostrów Mazowiecka
      • S8 Paszków - Przeszkoda
      • S8 Mężenin - Jeżewo
      • S8 Marki - Kobyłka
      • S7 Szczepanowice - Widoma
      • S7 Strzegowo - Pieńki
      • S7 Pieńki - Płońsk
      • S7 Nidzica - Napierki
      • S5 Kościan - Leszno
      • A1 Zwodzie - Woźniki
      • A2 Węzeł Lubelska - Mińsk Mazowiecki
      • A1 Tuszyn - Belchatów
      • A1 Kamiensk - Radomsko
    • Zbiorniki na nieczystości
      • Ścianki i płyty peronowe
        • STARGARD
        • peron Zgierz
        • CZĘSTOCHOWA - KORWINÓW
        • WARSZAWA ŚRÓDM.
        • PILAWA - DĘBLIN
        • WARSZAWA POWĄZKI
        • JAWORZYNA ŚLĄSKA
        • Gorzów wielkopolski
        • ŁASK
        • IŁAWA - OLSZTYN
        • GÓRKI ŚLĄSKIE
        • MORĄG
        • Majdan królewski
        • MIESZKOWICE - BIELIN
        • WYDARTOWO
        • PUSZCZYKOWO
        • MOSINY - PUSZCZYKÓWKO
        • SKIERNIEWICE
        • ZIELONA GÓRA
        • JAKTORÓW
        • SOPOT
        • WARSZAWA URSUS
        • SIERADZ
        • CZERNICA WROCŁAWSKA
        • JASŁO
        • STRAŻÓW
        • RADZIWIŁŁÓW
        • LOTNISKO ŚWIDNIK
        • Stawno
        • peron Żukowo
        • peron Warszawa Wschodnia
        • peron Somonino
        • peron Skórzewo
        • peron Puck
        • peron Nowy Dwór Mazowiecki
        • peron Mrzezino
        • peron Kuźnica
        • peron Jurata
        • peron Jastarnia
        • peron Gdańsk Żabianka
        • Peron Gdańsk Wrzeszcz
        • Peron Gdańsk PGE Arena
        • Peron Bukowa k. Kielc
        • Linia obwodowa Warszawa Zach
        • Linia nr 353 Unieszewo - Lubajny
        • Linia nr 8 Okęcie - Radom
        • Linia nr 7 Dęblin - Lublin
      • Rzeźby, pomniki, kolumbaria
        • Pomnik "Krąg Mitropa" w Szaniawach
        • Fotobetonowe Sześciany – ul. Św. Antoniego
        • Pomnik Żołnierzy Poległych w Misjach i Operacjach Wojskowych Poza Granicami Państwa
      • Mała architektura
        • Hale Banacha
        • Osiedle Stacja Kazimierz – Murki
        • Osiedle Miasto Wola – Murki
        • Osiedle Dzielna 64 - Donice
        • Osiedle Kierbedzia - Murki
        • Osiedle Włodarzewska 65 – Murki
        • Biurowiec Alchemia – Donice
      • Betonowe elementy wnętrz
        • Koryta, płyty, pierścienie odciążające
        • Aktualności
        • Kariera
        • Kontakt
        • Do pobrania
          • DEKLARACJE, CERTYFIKATY I OCENY TECHNICZNE
            • Certyfikaty ZKP
            • Krajowe oceny techniczne i aprobaty techniczne
            • Studnie podciśnieniowe
            • Pierścienie wyrównujące
            • Elementy kolejowe
            • Elementy KPED
            • Studnie niewłazowe DN500
            • Elementy studni DN1400 - DN 3200
            • Elementy studni DN800 - DN1200
            • Schody prefabrykowane
          • KARTY KATALOGOWE
            • Mała architektura
            • Ścianki i płyty peronowe
            • Rzeźby, pomniki, kolumbarium
            • Koryta, płyty, pierścienie odciążające, akcesoria
            • Zbiorniki na nieczystości
            • Prefabrykaty betonowe dla drogownictwa
            • Elewacje i ogrodzenia z betonu architektonicznego
            • Studnie kanalizacyjne
            • Płyty balkonowe, schody
            • Zbiorniki retencyjne i przeciwpożarowe
            • Żelbetowe zbiorniki retencyjne, ppoż. i komory prostopadłościenne
          • KARTY ZAMÓWIEŃ
            • Dokumenty
          • INSTRUKCJE DOTYCZĄCE WYROBÓW I WARUNKI GWARANCJI
            • Warunki gwarancji
            • Instrukcje
          • OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY I GWARANCJI
            • Cennik magazynowania w SIENKIEWICZ MAT-BUD sp. z o.o.
            • Ogólne warunki sprzedaży i gwarancji
          • DLA PROJEKTANTÓW
            • Biblioteka DWG prefabrykatów SIENKIEWICZ MAT-BUD
          • DEKLARACJE ARCHIWALNE
            • Deklaracje archiwalne SIENKIEWICZ MAT-BUD
          • KATALOG ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH SIENKIEWICZ
            • KATALOGI
        • Złóż zapytanie
        • Szukaj