Płyta peronowa oraz ścianka peronowa typu „L” tworzą zestaw do budowy peronu o wysokościach H= 0,55m i H=0,78m. Ich konstrukcja pozwala na budowę dowolnej długości peronu, przy wykorzystaniu tylko dwóch rodzajów elementów powtarzalnych. Żelbetowe prefabrykaty do budowy peronów typu „P” i „L” są łatwe w transporcie i wykazują bardzo dobre właściwości antykorozyjne dzięki zastosowaniu betonu wibrowanego C35/45. Mrozoodporność klasy F150 pozwala na swobodne stosowanie ich we wszystkich regionach naszego kraju.
Nasza oferta w asortymencie kolejowym przedstawia się następująco:
- ścianki peronowe l1 i l2 wyposażone w śruby do regulacji
- ścianki peronowe l1 i l2 bez gniazd na zakończenia peronów
- ścianki peronowe skośne na pochylnie
- ścianki peronowe o różnych wysokościach wykonywane na zamówienie
Aprobata Techniczna AT-2016-02-3270
- Wytrzymałość na ściskanie: klasa co najmniej C35/45
- Odporność na ścieranie: ≤ 18000 mm3/5000 mm2
- Odporność na zamrażanie i rozmrażanie z udziałem soli po 28 cyklach: średni ubytek masy ≤ 1,0 kg/m2; pojedynczy wynik ≤ 1,5 kg/m2
- Nasiąkliwość: ≤ 5%
- Głębokość penetracji wody pod ciśnieniem: ≤ 50 mm
Akcesoria transportowe
Dokument ma charakter informacyjny i dotyczy standardowych wyrobów. Możliwe jest spełnienie innych wymagań w zależności od zamówienia klienta.
Aprobata Techniczna AT-2016-02-3270
- Wytrzymałość na ściskanie: klasa co najmniej C35/45
- Odporność na ścieranie: ≤ 18000 mm3/5000 mm2
- Odporność na zamrażanie i rozmrażanie z udziałem soli po 28 cyklach: średni ubytek masy ≤ 1,0 kg/m2; pojedynczy wynik ≤ 1,5 kg/m2
- Nasiąkliwość: ≤ 5%
- Głębokość penetracji wody pod ciśnieniem: ≤ 50 mm
Akcesoria transportowe
Dokument ma charakter informacyjny i dotyczy standardowych wyrobów. Możliwe jest spełnienie innych wymagań w zależności od zamówienia klienta.