Płyta peronowa oraz ścianka peronowa typu „L” tworzą zestaw do budowy peronu o wysokościach H= 0,55m i H=0,78m. Ich konstrukcja pozwala na budowę dowolnej długości peronu, przy wykorzystaniu tylko dwóch rodzajów elementów powtarzalnych. Żelbetowe prefabrykaty do budowy peronów typu „P” i „L” są łatwe w transporcie i wykazują bardzo dobre właściwości antykorozyjne dzięki zastosowaniu betonu wibrowanego C35/45. Mrozoodporność klasy F150 pozwala na swobodne stosowanie ich we wszystkich regionach naszego kraju.
Płyty peronowe w wariancie dostatecznym o powierzchni ryflowanej z wyznaczonym pasem bezpieczeństwa, w którego skład wchodzą:
Pas dotykowy (guzki formowane z betonu) o szerokości 400 mm oddalony od krawędzi peronu o:
* 1500 mm – wzór 4
* 1000 mm – wzór 5
* 750 mm – wzór 6
Oraz
Pas wizualny żółty (ral 1023) o szerokości 200 mm oddalony od krawędzi peronu o:
* 1300 mm – wzór 4
* 800 mm – wzór 5
* 550 mm – wzór 6
Wykonywany poprzez wmontowanie profilu z tworzywa sztucznego w procesie zalewania (wypełniania) formy betonem lub poprzez nałożenie masy chemoutwardzalnej.
NAZWA | CIĘŻAR [kg] |
---|---|
PŁYTA PERONOWA WZÓR 4 2000 x 100 x 995 | 498 |
PŁYTA PERONOWA WZÓR 5 2000 x 100 x 995 | 498 |
PŁYTA PERONOWA WZÓR 6 2000 x 100 x 995 | 498 |
Aprobata Techniczna AT-2016-02-3270
- Wytrzymałość na ściskanie: klasa co najmniej C35/45
- Odporność na ścieranie: ≤ 18000 mm3/5000 mm2
- Stopień mrozoodporności w wodzie: F150
- Nasiąkliwość: ≤ 5%
Akcesoria transportowe
Dokument ma charakter informacyjny i dotyczy standardowych wyrobów. Możliwe jest spełnienie innych wymagań w zależności od zamówienia klienta.